Dichtbij / Kees Zoeteman en Astrid van Zon
OverzichtDe naam van Christus uitspreken - doe je dat zo maar? Spreken over je innerlijke ervaringen met Christus - doe je dat, en hoe? Over het persoonlijke 'omgaan met Christus', over het verwoorden en begrijpen van eigen ervaringen daarmee, schreven de auteurs elkaar brieven.
Die brieven nodigen uit tot nader overdenken en gesprek - en maken een 'bron van gemeenschappelijke hoop' beleefbaar.